Шановні учні! Вітаю вас на блозі "Фізика - це здорово!" . Фізика - одна з цікавих і захоплюючих наук. Вона вимагає розвитку логіки мислення, допитливості розуму, посидючості, навичок проведення дослідницької, експериментальної роботи. Дерзайте, і у вас все вийде! Буду рада, якщо знання з фізики, вміння вирішувати складні завдання, навички дослідницької роботи, отримані в школі, стануть в нагоді вам надалі.

Фізика - опора і основа усіх без винятку наук!

31 грудня 2015 р.

З Новим роком!



Нехай прекрасні зимові свята принесуть мир, спокій, злагоду, впевненість у майбутньому. Зичу  вам міцного здоров'я, успіхів, щастя, достатку і благополуччя! Бажаю гарного настрою, нехай у вашому житті панують гармонія та вдача!
 

1 коментар:

  1. Ось контактні дані містера Бенджаміна про електронну пошту, lfdsloans@outlook.com. / Або Whatsapp +1 989-394-3740, який допоміг мені отримати кредит у розмірі 90 000,00 євро, щоб запустити свій бізнес, і я дуже вдячний, мені тут було дуже важко, намагаючись зробити шлях, оскільки матері-одинаки не були Легко зі мною, але за допомогою містера Бенджаміна поклав посмішку на моє обличчя, коли я спостерігаю, як мій бізнес зростає і розширюється. Я знаю, що ти можеш здивувати, чому я ставив такі речі тут, але мені справді потрібно висловити свою подяку, тому хто шукає за фінансову допомогу або переживаючи труднощі з тамтешнім бізнесом або хочете запустити бізнес-проект, ви можете переконатись у цьому і мати надію вийти з негараздів. Дякую.

    ВідповістиВидалити