(Розроблені на основі діючих програм, з метою залучення батьків до процесу формування особистості з науковим світосприйняттям та охоплюють всі розділи курсу фізики. Спрямовані на формування чіткої психологічної установки, що знання потрібні для того , щоб їх використовувати на практиці)
- Стимулюйте дітей цікавитись, отримувати і оцінювати достовірність інформації фізико-технічного змісту з різних джерел;
- Заохочуйте встановлювати співвідношення між реальними об’єктами і явищами навколишньої дійсності та можливістю їх практичного використання в технологічних пристроях.
- Пропонуйте ситуативні вправи на аналіз механічного руху його учасників та наслідки для власної безпеки, а також приклади логістики пасажирських і вантажних перевезень в Україні й світі.
- Розвивайте уміння обирати оптимальну траєкторію руху в конкретних життєвих ситуаціях.
- Слідкуйте за справністю (пружність та міцність зв´язків ) і дотриманням граничних параметрів механізмів (вантажопідйомність, максимальна швидкість) та умов їх безпечного використання;
- Спільно аналізуйте перебіг теплових процесів та формуйте усвідомлення важливості енергозбережувальних заходів у масштабах родини, громади, країни.
- Контролюйте характеристики доступних джерел струму та формуйте свідоме дотримання правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями.
- Закликайте уникати надмірних навантажень на органи зору (сильний світловий потік, миготливе світло) та слуху (звуки високої гучності та тону, інфразвук)
- Убезпечуйте дітей від впливу сильних електричного (магнітного) полів , електромагнітного та радіоактивного випромінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар